خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

موزه زیر آب روسیه

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ
یکی از موزه های جالب جهان، موزه زیر آب روسیه در کریمه است. این موزه در 100 متری ساحل کریمهدر عمق 15 متری دریای سیاه است. بازدیدکنندگان برای بازدید از این موزه باید با حداقل مهارت های غواصی آشنا باشند. این موزه به دو بخش تقسیم می شود، بخش نخست: مجموعه ای است از مجسمه های رهبران اتحاد جماهیر شوروی و در بخش دوم مجسمه مشاهیر تاریخ سیاست، پزشکی ،هنر و ادبیات، آثار و بنا های تاریخی و هنری جهان.
بازدید کنندگان با ورود به بخش اول با مجسمه لنین و استالین رو به رو می شوند و در بخش دوم با مجسمه ها مائو تسه تونگ، موسولینی و ناپلئون.
این موزه یکی از نادر ترین موزه های جهان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸

نظرات  (۱۲)

سان سان عزیز عیدت مبارک
پاسخ:
عید شما هم مبارک، اما اون سَن سَن تلفظ میشه :)
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۳ سهیلا (کاتارسیس)
واجب شد که حداقل مهارتهای غواصی رو یاد بگیرم :)
پاسخ:
:)
۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۸:۵۵ مسیحا (حضور)
راستی حال سنا بانوی عزیز چطوره؟ امیدوارم همیشه سرحال و قبراق باشید.  ممنمون از پست‌های با ارزشی که زحمتش رو می‌کشید.
پاسخ:
ممنونم دوست گرامی
امیدوارم شما نیز همواره شاد باشید
سپاس
۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۱ مسیحا (حضور)
من اگه خفه شدم مسئولیتش با شماستاا
پاسخ:
عجب :))
قشنگه
ولی چه کاریه؟
اینهمه هزینه کردن فقط یه عده میتونن بازدید کنن
پاسخ:
حرفی است منطقی
اما جذابیت این موزه به زیر آب بودنشِ :)
سلام.خیلی جالبه.آیا مطالب بیشتری از مثلاً جنس مصالح بکار رفته برای مجسمه ها و غیره ذکر شده؟ با توجه به خوردگی بسیار زیاد آب دریاها،قطعاً یک چیز معجزه آسا باید باشه که تحمل فشار و خوردگی رو داشته باشه.
پاسخ:
سلام
متاسفانه چنین مطالبی ذکر نشده
بله همین طوره :)

 سلام مطلب بسیار زیبا و جذاب بود.

منتظر حضور سبزتان در وبلاگ مون هستیم

التماس دعا.........

پاسخ:
سلام

ممنونم
سلام سنا جان
خوبی؟
خیلی موزه قشنگیه دوست دارم یه روز به اینجور موزه‌ها برم

ممنون :)
پاسخ:
سلام خانوم
ممنونم عزیزم
انشاالله بری :)

سپاس از حضورت

♥ ♥
▄▀▄♥
▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄آپممممممممم▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀♥
▄▀▄♥
▄▀♥
▄ ♥

با موضوع اعتماد به نفس چیست؟
منتظرتون هستم دوست عزیز                    
ممنون که تشریف آوردید سنا خانم
پاسخ:
خواهش می کنم دوست گرامی

چه موزه قشنگی!!

پاسخ:
:)

عجب موزه جالبی خدا قسمت کنه ما هم ببینیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">