خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

مدل های عروسکی اشخاص تاریخی

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ب.ظ

این مدل ها توسط جرج استوارت ساخته شده و همگی بر اساس نقاشی ها و عکس های به جامانده از این اشخاص ساخته شده اند.

کاترین کبیر(امپراطریس کاترین دوم روسیه)

لویی سیزدهم(پادشاه فرانسه)

ملکه آن اتریش(همسر لویی سیزدهم)

لویی چهاردهم

لویی چهاردهم

لویی پانزدهم

مارکیز پمپادور

لویی شانزدهم

ملکه ماری آنتوانت

ملکه ماری آنتوانت

ملکه ماری آنتوانت و فرزندانش

شاهزاده خانم لانبال(دوست صمیمی ماری آنتوانت)

کنتس لاموت

امپراطور ناپلئون بناپارت

امپراطور ناپلئون بناپارت

امپراطریس ژوزفین

امپراطریس ماری لوئیز

کاردینال ریشیلو(صدراعظم لویی سیزدهم)


ملکه ماری ترز اتریش

هنری هشتم انگلستان

ملکه الیزابت اول انگلستان

جرج سوم انگلستان

جرج سوم 

ملکه شارلوت (همسر جرج سوم)

ملکه شارلوت


جرج چهارم انگلستان

ملکه ویکتوریا انگلستان


ملکه ویکتوریا انگلستان

ملکه ویکتوریا انگلستان

ملکه الیزابت دوم انگلستان

پطر کبیر (تزار روسیه)


امپراطریس کاترین اول روسیه

امپراطریس الیزابت روسیه

پطر سوم روسیه


پاول اول (پل اول روسیه)

آلکساندر اول روسیه

نیکلای اول روسیه

آلکساندر دوم روسیه

آلکساندر سوم روسیه

امپراطریس ماری فئودورونا(همسر آلکساندر سوم روسیه)

شاهزاده خانم آلکساندرا(شاهدخت ولز)

شاهزاده خانم آلکساندرا

تزار نیکلای دوم روسیه و شاهزاده آلکسیس

امپراطریس آلکساندرا(همسر نیکلای دوم)

ولادیمیر لنین

ژوزف استالین

آبراهام لینکلن

هیتلر

امپراطریس دوآگر چین

بانو سونگ می لینگ چین

مائو تسه تونگ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱

نظرات  (۴)

خیلی خوب بود از این که اطلاعات جدید تاریخ را مطرح میکنی خیلی ممنونم
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
با آرزوی بهترین ها
بسیار زیبا.
پاسخ:
ممنون
 خیلی زیبا بود اگه که رایگان بود

واقعا چقدر زیبا هستند آیا  موجود است وفروشی هستند ؟و یا فقط  عکس انرا کذاشتید اگه موجود است لطفا قیمت را بفرمایید.ی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">