خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

o.O

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ


امروز این تصویر رو که دیدم یاد خودم در مواقع مختلف افتادم o.O

با شماره 3 و 5 که مو نمیزنم :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴

نظرات  (۲)

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۴ سهیلا (کاتارسیس)
سلام دختر جون. روز شما هم مبارک :)
تصاویر بانمکی هستن.
پاسخ:
سلام
ممنونم سهیلا جان
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۶ سهیلا (کاتارسیس)
ممنون که به یادم بودی عزیزم :) ؛)
پاسخ:
قربانت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">