خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

تبریک نوروز

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۳۴ ب.ظ

عید نوروز بر تمامی ایرانیان فرخنده باد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۸

نظرات  (۲)

۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۰۲ میلاد علیدوست

سلام خدمت شما...ایشالا که سلامت باشید...باموضوع "استفاده از فرصت ها "در خدمتم
موفق وتندرست باشید.
پاسخ:
سلام
مطلب زیبایی بود
با آرزوی بهترین ها
سلام.
شهادت حضرت زهرا تسلیت باد...
با چند کلمه حرف راست منتظر شما و نظراتتون هستیم...
نظرات زیبای شما باعث دلگرمیست...
یا زهرا
اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا
پاسخ:
باسلام
شهادت حضرت فاطمه رو بر شما تسلیت عرض می کنم
از دعوتتون ممنونم
مطلب زیبایی بود
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">