خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

ماه من

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

ماه من! غصه اگر هست ، بگو تا باشد
معنی خوشبختی ، بودن اندوه است …
این همه غصه و غم ، این همه شادی و شور
چه بخواهی و چه نه ، میوه یک باغــند
همه را با هم و با عشق بچیین
ولی از یاد مبر
پشت هر کوه بلند ، سبزه زاری است پر از یاد خدا
و در آن باز کسی می خواند
که خدا هست ، خدا هست
خدا هست هنوز ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۶

نظرات  (۷)

الهی آن شب که همه قرآن به سر می کنند ما را توفیق بده قرآن را به دل کنیم.
..............................
زیبا بود
پاسخ:
آمین
سلام دوباره به شما دوست تاریخ دوست !
ماه رمضان مبارک

درضمن فکر کنم آدم ها همینطوری در دنیای واقعی اش هم مجهول اند و هیچ نمیشود از ماورای نگاهشان خواند . دنیای مجازی که دیگر جای خود دارد !

راستی میشود مطالبی راجع به قحطی سیب زمینی ایرلند بگویید ؟ آیا کتاب تاریخی خوبی در این زمینه ترجمه شده ؟ من سرچ کردم و به جز چند کتاب داستان و مطالب پراکنده ی اینترنتی چیز دیگری پیدا نکردم.
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون

حتما در این باره مطلب میزارم. من که تا به حال کتابی صرفا درباره این موضوع مطالعه نکردم هر چه بوده اشاراتی کوتاه از سوی برخی کتاب ها بوده
با عرض سلام و عذر خواهی جهت مزاحمت همیشگی خدمت دوست عزیز (خلاصه عادتمه دیگه، بعد هر بار به روز شدن دوستای عزیزمو خبر میکنم تا مطالب رو بخونن.)
موضوع این دفعه در مورد «ده گام برای کنترل افسردگی» نوشته شده.
وقت کردید تشریف بیارین و خونه مجازی ما رو منور کنید.
روز خوش و خدا نگهدار
پاسخ:
سلام
این چه حرفی است دوست گرامی
خدمت میرسم-سبز باشید
ممنون زیبابود
التماس دعا
پاسخ:
ممنونم بانو
محتاجیم به دعا
و خدا هست هنوز...

سلام بانو
ممنون، بسیار زیبا بود
التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیزم
سپاس
محتاجیم به دعا
پشت هر کوه بلند
سبزه زاری است پر از یاد خدا
زیبابود
ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم
برای اول صبح،خوندن این پست بسیار انرژی بخش بود.سربلند و شاد باشید.
پاسخ:
سپاس دوست گرامی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">