خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

سبزِ سبز

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۴

نظرات  (۸)

[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
سلام دوست گرامی.
[گل] ضمن تبریک ولادت با سعادت امام زمان(ع) خدمت شما؛[گل]

این پیام، کارت دعوتیست محضر شما عزیز.

خوشحال خواهم شد در کلبه خود در خدمت شما باشم.

##چرا امام زمان(علیه‏ السلام) را «قائم» مى‌‌نامند؟##
##در «رجعت»؛ چه کسانی با ظهور امام عصر(عج) به دنیا باز می‌‌گردند؟##
## چرا گنهکاران ثروتمندند؟؟!!##

مطمئنا «مطالب متنوع وبلاگ»، که پاسخگوی بسیاری سوالات ذهنی شماست، مطلوب شما قرار خواهد گرفت.

[گل] منتظر حضور و البته «نظرات ارزشمند» شما گرامی هستم.[گل]
موفق و منصور باشید.

http://bia2mofid.persianblog.ir
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام سنا بانو
چه عکس زیبایی گذاشتی! دلم پر کشید وقتی میریم باغ و من قدم میزنم یه رگبار تند بگیره. من برم زیر یه درخت؛ تماشا کنم، بشنوم، خیس بشم، لمس کنم و لذت ببرم...

باز هوایی شدم! :(

ممنون
پاسخ:
سلام خانوم
ممنونم، چه توصیف دل انگیزی، آدم روحش پر میکشه
خواهش می کنم عزیزم

۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۳ سهیلا (کاتارسیس)
سبز خالص... درخت توت باید باشه...
پاسخ:
سبزِ سبزِ سبز
نمی دونم چه درختیِ
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۵ سهیلا (کاتارسیس)
بیاید دعا کنیم بارون بباره. خیلی دعا کنیم، از ته دل دعا کنیم که بباره...
پاسخ:
ان شاالله می باره
من که خیلی دلم بارون میخواد :)
سپاس از حضورتون بانو جان
سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
سپاس
آخیش.چه خنک شدم.بوی خیسی خاک میاد.ممنون از این تصویر متحرک زیبا:)
پاسخ:
خواهش می کنم دوست گرامی :)
وای خدا قسمت ما هم از این بارونا بکن
پاسخ:
انشاالله
:)
قشنگ بود:)
پاسخ:
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">