خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

سخنان ناپلئون بناپارت

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ب.ظ

آن قدر شکست خوردم که راه شکشت دادن را آموختم.

از پیروزی تا سقوط تنها یک گام فاصله است.

اگر سراسر زمین یک کشور بود،استانبول پایتخت آن بود.

تسخیر یک کشور بزرگ از تسخیر قلب کوچک یک زن آسان تر است.

دنیا از آن کسانی است که تحرک و انرژی دارند.

دستی که گهواره را تکان می دهد دنیا را تکان می دهد.

مردم از ترس شکست می بازند.

تدبیر همیشه بر شمشیر غالب است.

کم دانستن و زیاد حرف زدن مانند کم داشتن و زیاد خرج کردن است.

نا امیدی اولین قدمی است که شخص به سوی گور بر می دارد.

در دنیا تنها باید از یک چیز ترسید و آن چیز همان ترس است.

اولین شرط پیروزی شهامت و بی باکی است.

درد ها و رنج ها ذهن انسان را قوی می سازد.

کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست می خورد.

یک روز زندگی پر غوغا و در شهرت و افتخار بهتر از صد سال گمنامی است.

فداکاری در راه وطن از تمام فضیلت ها برتر است.

حرفی رو بزن که بتونی بنویسیش،چیزی رو بنویس که بتونی امضا کنی و چیزی رو امضا کن که بتونی پاش بایستی.

پیروزی نصیب کسانی می شود که استقامت دارند.

همه کسانی که با تو می خندند دوست تو نیستند.

دانشمندان همچون شهاب هستند که جهان را با نورشان روشن می کنند اما خود در آسمان می سوزند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴

نظرات  (۱)

سلام وب خوبی دارید و از دیدار شما ممنون


آفرینش روز و شب، زیبایی زمین و کهکشانها، درخشش ستارگان فروزان، همه حاکی از وجود پروردگار یکتاست، پس از او اطاعت می کنیم، چون او معین کرده که مرگ آغاز جاودانه هاست.

=====================

خوشبختی مثل یه پروانه است . وقتی دنبالش می‌دوی پرواز می‌کنه اما وقتی وایسی میاد رو سرت میشینه

=====================

طبق قانون بقای شادی هیچ شادی از بین نمیره؛ بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جابه جا می‌شه

=====================

اگرکسی واقعا کسی رو دوست داشته باشد بیشتر از اینکه بهت بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش... پس مواظب خودت باش

=====================

وقتی برگ های پاییز رو زیر پات له می کنی یادت باشه روزی بهت نفس هدیه می کردن

=====================

عیب جامعه این است که همه می خواهند آدم مهمی باشند و هیچ کس نمی خواهد فرد مفیدی باشد

=====================

مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم

 


پاسخ:
سلام
ممنون از بازدید و جملات زیباتون
موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">