خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

من خدا را دارم...

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ

کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت

سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض

یار تنهایی من با من گفت:

هر کجا لرزیدی

از سفرترسیدی

تو بگواز ته دل

من خدا را دارم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۱

نظرات  (۱۲)

۱۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۷ ابوالفضل منگلی
لایک
پاسخ:
ممنون
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۱ سهیلا (کاتارسیس)
الهی همه مون به باور قلبی برسیم.
پاسخ:
آمین :)
سلام بانو
خدا بهترین همراهه!
بسیار بسیار زیبا بود.
ممنون
پاسخ:
سلام عزیزم
واقعا خدا بهترین همراه

خواهش می کنم :)
سلام. ممنون از اینکه انقدر با دقت میخونید. حرفتون کاملا جای تایید داره. اگه نه گفتن رو بلد نباشیم، مشکلات خیلی راحت بهمون میگن: بله و عضوی از ما میشن.
ممنون از اینکه قابل دونستید و لینکم کردید. متقابلاً لینک شدی.
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم دوست گرامی، شما خیلی لطف دارید
سپاس
سلام دوست عزیز.
با موضوع جذاب و خوندنی (تعیین هدف) آپم
منتظر حظور گرمتون هستم.
[لبخند][گل][لبخند]
پاسخ:
سلام
حتما به شما سر میزنم
شاد باشید
هیچ کس همراه نیست...تنهای اول
پاسخ:
زیبا بود :)
وبلاگ خیلی جالبی داری به منم سر بزن
مممممممرررررررررسسسسسیییییییی
پاسخ:
ممنون
التماس دعاتواین شبها
پاسخ:
محتاجیم به دعا بانو
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۴ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
سلامی دوباره خدمت دوست عزیز.
مثله همیشه امروز با عنوان (عوامل مؤثر در تعیین هدف) به روز هستم. چون خیلی با عجله نوشتم اگر اشتباه تایپی داشت لطف کنین بهم بگید تا اصلاحش کنم. ممنون از حظور همیشگی شما.
منتظرتون هستم.
موفق باشید

پاسخ:
سلام
چشم خدمت میرسم
سپاس
هر کجا لرزیدی
از سفر ترسیدی
تو بگو از ته دل
من خدا را دارم

در مورد تنهایی دکتر شریعتی یه جمله معروف داره که میگه:
حتی اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا را دارم.
متشکر از شعر زیبایی که نوشتید.
فقط یه سوال شاعرش خودتونید؟
پاسخ:
سخنان این بزرگان را باید بر طلا نوشت
خیر دوست گرامی، این شعر رو در یکی از وبلاگ ها خواندم و خیلی بر دلم نشست اما هر چه گشتم نتوانستم نام شاعر آن را پیدا کنم
من خدا را دارم

......................
ممنون از حضورت
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">