خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

دره من چه سبز بود

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ
چهار روز پیش رفته بودم شهر کتاب چند رمان تاریخی تهیه کنم
اما دریافتم کتاب های قفسه رمان های تاریخی رو بی کم و کاست در خانه دارم برای همین چرخی در قفسه های دیگر زدم و چند رمان تاریخی در قفسه رمان های خارجی یافتم
توی همین حال و هوا بودم که چشمم به کتابی سبز رنگ افتاد
کتابی به سبزی همین وبلاگ
کتاب ،دره من چه سبز بود اثر لولین لوید
تصمیم گرفتم این کتاب رو به همراه چهار کتاب دیگر بخرم
ملکه اسیر اثر آلیسون ویر ،خائن بی گناه از همان نویسنده، آخرین ملکه چین از پرل.اس.باک و مجرمان را بیاورید از هیلاری مانتل.
با این که اشتیاق زیادی دارم تا این کتاب سبز را بخوانم نمیدانم چرا چند کتاب دیگر را در اولویت مطالعه قرار دادم.
دیروز ملکه اسیر رو تمام کردم و امروز حدود نیمی از کتاب خائن بی گناه را تمام کردم
نمیدانم چرا در حین مطالعه متوجه گذشت زمان نمی شوم و هنگامی که به ساعت نگاه می کنم متوجه می شوم از لحظه ای که کتاب را در دست گرفتم دو یا سه ساعت می گذرد اما عزمم را جزم کرده ام بعد از اتمام این کتاب، دره من چه سبز بود را بخوانم.

علاقه ای عجیب به آثار ترجمه شده توسط استاد ذبیح الله منصوری دارم و از مطالعه آن ها لذت می برم به احتمال زیاد به خاطر ترجمه روان و شیوایی آن است. هنوز هم برخی از کتاب هایی که ترجمه چندان روانی نداشته اند و آن ها را به سختی مطالعه کرده ام در کتابخانه به من چشمک می زنند.

این چند روزه از مطالعه این دو کتاب واقعا لذت بردم،فکر کنم تاثیر ترجمه های روان و خوب خانم صدیقیانِ




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴

نظرات  (۴)

سلام عزیزم
طاعاتت قبول
التماس دعا دارم
خوش به حالت! دلم لک زده واسه مطالعه یک سری کتاب روانشناسی خریدم که توی کتابخونه دارن بهم چشمک میزنن ولی به خاطر نوشتن پروژه فعلا وقت خوندنشون رو ندارم؛ دیگه همه توانم رو گذاشتم تا هر چه زودتر تمومش کنم و به مطالعه برسم.
فعلا جای من هم مطالعه کن :)
پاسخ:
سلام بانو
همچنین، خود محتاجیم به دعا
انشالله هر چه زود تر پروژه تون رو با موفقیت به اتمام برسونید.
با کمال میل :)
سبز باشید
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۰ سهیلا (کاتارسیس)
وقتی وقتت رو با چیزی یا کسی که خیلی بهش علاقه داری می گذرونی و ازش لذت می بری، گذر زمان خیلی سریع میشه یا اصلا حس نمیشه.
سبز باشی سنا جان :)
پاسخ:
همین طوره بانو جان.
سپاس، شما نیز سبز باشید :)
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۴:۰۶ ابوالفضل منگلی
سبز باشی :-p
پاسخ:
ممنونم
سلام. ممنون از نویسنده گرامی وب و دوستان عزیز که اهمیت میدید به کتاب و مطالعه. خیلی ممنونم ازتون که چند کتاب مفید بهم معرفی کردید. منم این کتابا رو تموم کردم خیلی به آدم کمک میکنه تو همه زمینه ها گفتم جبران محبت کرده باشم:
1.سمینار یونگ با موضوع زرتشت نیچه: تالیف یونگ
2.انسان بی خود تالیف: دکتر شریعتی
3.راههای غلبه بر افسردگی: تالیف پاول گیلبرت
4. افسردگی چرا؟: تالیف: دیوید بورنز
5. 100 ساعت با فیدل کاسترو: به قلم خبر نگار باکو از مصاحبه کاسترو که متاسفانه اسمش یادم نمیاد.
راستی وب من هم در مورد روانشناسی هست خیلی خوشحال میشم که تشذیف بیارید.
منتظر حظور سبزتون هستم
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم دوست گرامی و سپاس از کتبی که معرفی فرمودید
حتما به شما سر می زنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">