خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

سال نو مبارک

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ب.ظ

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال


حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد
رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۱

نظرات  (۴)

سلام
سال نو مبارک
ان شاالله سال خوبی داشته باشی
پاسخ:
سلام خانوم
سپاس گزارم
ان شاالله شما هم سال خوبی داشته باشید
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۹ سهیلا (کاتارسیس)
سلام سناجان.
سال نو مبارک.
پاسخ:
سلام بانو جان
سال نو شما هم مبارک
سلام و تبریک بهاری من برای شما.همیشه سرزنده باشید
پاسخ:
سلام
ممنونم
سبز باشید
سلام سنا بانو
نمی‌آپی؟ :(

پاسخ:
سلام خانوم
ان شاالله به زودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">