خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

بوی بهار

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۱ ب.ظ

هر روزی که می گذرد بیشتر صدای قدم های بهار را حس می کنم

عطر خوش گل ها ،نسیم و شکوفه های روی درختان ،حرف مرا تصدیق می کنند.

آری بهار نزدیک است و چه خوب است با نزدیک شدن بهار ،دل هایمان را هم بهاری کنیم.


امروز که برای خرید گل رفته بودم ،تصمیم داشتم یک یا دو گلدان زیبا بخرم ،اما آن قدر گلهای زیبا دیدم که دو گلدان تبدیل به شش گلدان شد. هر بار که عطر خوش گلها را استشمام می کنم ،نزدیکی بهار را در می یابم.

اگر در جهان دو چیز باشد که روح مرا شاد کند،یکی گل است و دیگری کتاب.

روحم شاد :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۹

نظرات  (۳)

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۱ سهیلا (کاتارسیس)
الهی. چه گل نازی. شبیه گل پریوش هست اما فک نکنم پریوش باشه!
روحت شاد:))
پاسخ:
این گل حناست. واقعا خیلی نازه نسبت به تمام گلدان هایی که خریدم زیبا تره
مرسی بانو جان :))
ما هم به شادی روح شما شادیم.یک سبد گل تقدیم به شما
پاسخ:
خیلی لطف دارید، امیدوارم شما هم همواره شاد باشید
 بی نهایت ممنونم. سبز باشید

الهی چه گل خوشگلی

 امیدوارم همیشه بهتون گل بدن تا شاد باشید

پاسخ:
ممنونم دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">