خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

تولد

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۴ ب.ظ


یک سال دیگر هم از عمر من گذشت
تلخ و شیرین گذشت
تنها خاطره هایش باقی ماند
خاطره های تلخ و شیرین
تولد نمادی برای آغاز زندگی تازه است
سال پیش هر چه بود گذشت
مهم سال پیش رو است

تولدم مبارک
:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴

نظرات  (۷)

مبارک 
ولی ... روز فراق را که نهد در شمار عمر؟؟؟
پاسخ:
ممنونم
تولدت مبارک!
http://hegzaco.com
پاسخ:
خیلی ممنونم
:)
تولدتون مبارک 
البته همونطور که خودتون گفتید "تولد نمادی برای آغاز زندگی تازه است " 
بله یک نماد بیشتر نیست ! و تنها بهانه ایست برای دیگر چیزها ، مگرنه چه فرقی دارد امروز یا دیروز .
امیدوارم همواره خوب و سر بلند باشید :)
پاسخ:
از شما بی نهایت سپاس گزارم
:)
۱۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۰ http://bijarashena.roomfa.com/

زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما

در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده

و برایت  سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .

 *******تولــــــــدتون  مبارک  ********

پاسخ:
بی نهایت سپاس گزارم دوست عزیز
سلام سناجون.
هم عیدیک شنبه ات مبارک.هم تولدت که دیروزبودامیدوارم همیشه درکنارخانوادت سالم وسلامت باشی.
پاسخ:
سلام گلم
خیلی ممنونم دوست خوبم
:)
دیدی که چگونه پروانه های آشتی از پیله های بیگانگی برخاستند و برکه های مهربانی از تلالوء آهوان لبریز شد؟!باران مهر که بر روی این برکه ببارد پیام آمدنت است.آمدنت مبارک...
پاسخ:
بی نهایت سپاس گزارم
۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۷ سهیلا (کاتارسیس)
سلام. بازم تبریک دوست جانِ من. :)))
پاسخ:
سلام
بازم خیلی خیلی ممنون دوست گلم
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">