خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

تسلیت

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۸ ب.ظ

استاد بی بدیل علم حقوق ،دکتر ناصر کاتوزیان، حقوقدان برجسته و یکی از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سن هشتاد و هفت سالگی در گذشت.

 بدینوسیله ارتحال جانگداز پدر علم حقوق ایران، اسوه اخلاق و نمونه شجاعت و شهامت استاد دکتر ناصر کاتوزیان را به ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می نمایم.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۲

نظرات  (۱)

با اینکه رشته من حقوق نیست ولی ارزش زیادی برای این استاد بزرگوار قائل بودمـ...و از سال اول دانشگاه با ایشون آشنا شدمـ
کتاب های زیادی رو تالیف کردن
یادش بخیر سر صحبت بچه های حقوق اول و اخرش استاد کاتوزیان بود
روحش شاد و یادش گرامی
پاسخ:
اکثر کتب حقوقی این استاد بزرگوار در دانشگاه های سراسر ایران تدریس میشه
بیشتر کتب حقوقی ایران که مورد استفاده جامع قرار میگیره متعلق به این استاد بزرگواره
بسی جای تاسف داره که این استاد عالی مقام و بزرگوار از میان ما رفتند
روحشان شاد و یادشان گرامی باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">