خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

دریچه ای به سوی تاریخ

خودم و خودش

زیر باران باید رفت ...
دوست را زیر باران باید دید ...
عشق را زیر باران باید جست ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است ...
هر کجا هستم باشم ...
آسمان مال من است ...
حنجره فکر هوا عشق زمین "مال من است....

طبقه بندی موضوعی

تصاویری از کاخ سلطنتی ورسای فرانسه

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷

نظرات  (۳)

۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۳ سهیلا (کاتارسیس)
خدا قسمت کنه از نزدیک ببینیم :))
پاسخ:
:)
دوست دارم تاریخو با تصاویر تدریس کنم متاسفانه امکانات  لپ تاپ یاتبلت واز همه مهمتر پروژکتور در مدارس اماده نیست و اغلب دچار اشکال هست .وباید کلاسو تغییر داد برای تاریخ سومها اغلب کمبود وقت  برای پرسش وامتحان هست چه رسد استفاده از موارد ذکرشده به هر حال خودم لذت بردم .
پاسخ:
تصاویر تاثیر بسیار زیادی در یادگیری دارند و البته مدت زمانی رو که در مدارس برای درس تاریخ در نظر می گیرند میشه گفت واقعا کمه برای همین زمانی برای پخش فیلم و تصاویر در کلاس نیست
سپاس از حضورتون خانم
پایدار باشید
چقدر قشنگ (O_O)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">